joi, 26 septembrie 2013

INVATAM...

Inainte de a incepe scoala este foarte important ca minuta piticaniei mele sa se obisnuiasca cu operatiunea scris.Primul lucru care am vrut sa observ la el a fost care minuta o va folosi, deoarece mamicuta lui cind a fost micuta a fost stingace....adevarul cind a pus mina pe creion  a folosit minuta dreapta,pe parcurs a schimbat-o...asa ca concluzia˝ e mai avansat˝...hi,hi,hi
Am ales cartile cu activitati "SCRIE SI STERGE"deoarece sunt foarte practice, dupa orice lectie scrisa se poate sterge foarte usor cu un burete si zi de zi poate relua lectiile de la inceput , cu mai putine greseli  si o mina flexibila de nota 10

Primul pas:
  • a fost sa-l invat sa tina corect instrumentul in mina
  • la inceput trebuie invatat sa faca semne ,linii si nu direct litere
  • la urma am trecut la cintecele pentru al invata alfabetul asociind literele cu imaginile,....despre asta va vom povesti intr-o alta zi.


                                  Suntem foarte fericiti pentru noile carticele!







...eu piticania lui mami



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu