vineri, 1 noiembrie 2013

LILIACUL

Pentru ca e vacanta si timpul imi permite mai mult timp sa ma desfasor, am trecut la treaba cu un alt proiect desfasurat pe blogul 

                                 Talente de Năzdrăvani

                    mai mult despre voinţă decât despre talent.

Noul concurs Toamna cu surprize a adus si in casa mea o unica si frumoasa surpriza, dar...despre ea va voi povesti incetu cu incetu, la timpul potrivit.
Tema este confectionarea unui liliac.
CERINTELE: 

1. o castana comestibila 
             2. doua urechiuse din cuisoare 
  3.aripi carton negru            
4.cap o bila de lemn       

...am ascultat de mami si am urmat pas cu pas ,cum inaintam vedeam cu satisfactie ce iese din mina mea.Atunci venise surpriza cea mare urmata de o intrebare:
-Mami la acest liliac ( numit de el) Gyuriko va trebui sa facem si o fetita! Mirarea a fost mare si am intrebat:
-De ce?
Pai si eu am o surioara cu care ma joc, vorbesc, ma plimb...si acest liliac e singur nu are cu cine zbura sa se joace noaptea.
Asa ca am fost nevoita sa procur materiale pentru doi lilieci.
Bine facem fetita dar ce nume ii vom da?
Ei mami pe mine ma cheama Gyuriko si pe surioara o va chema ca pe surioara mea Candy.
Asa ca numele a fost dat dintr-o data ,fara a ne gindi prea mult.
...la terminarea liliecilor ne-am jucat cu ei si am povestit multe,a fost o joaca frumoasa cu un fratior si o surioara.Ii purta pe minunate meleaguri aducind din  gindurile unui mic copilas frumoase povesti.
Am cautat o poezie despre liliecii mei frumosi sa o invatam.A fost un pic mai greu ca trebuia sa o invatam in romaneste..

In camasa lui albastra 
Bate seara la fereastra: 
“Cioc! Cioc!Cioc!” 
Eu sar din pat, 
El ma-ntreaba: 
"Te-ai culcat?” 
Sub parfumu-I violet 
Ii deschid fereastra-ncet: 
“Cum sa dorm? Te asteptam!” 
El intinde-atunci un ram, 
Murmurand incetisor: 
“Noapte buna, somn usor!”
...pe azi atit a fost, o poveste frumoasa in care miinile mele au lucrat la ea cu bucurie si satifactie.

...eu piticania lui mami

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu