duminică, 1 decembrie 2013

1 DECEMBRIE

1 DECEMBRIE
E ziua ta, o Romanie!
Venim cu cintece si baloane.
Sa iti uram multi ani, ferice!
Sa fii frumoasa ca o stea,
Iar noi oricind sa putem zice,
Nu-i alta tara ca a mea.

Azi am avut prilejul să vorbesc mai mult despre tara si orasul în care am fost nascută eu si băietelul meu.Am scos amintirile din cufar si am dat frîu liber povestilor ...
Cu toate ca micutul meu nu întelege prea multe din toate acestea totusi am vb. despre locul sau natal, cînd sa nascut, unde sa născut...ce înseamna ziua de azi, cum se sărbătoreste...în asa fel încît să devie totu o joaca pt a nu se plictisi de prea multă vorbărie.

Neaflîndu-ne în tară am fi dorit sa fim prezenti si noi în unul din orasele Romaniei dar din păcate boala ce a năpustit peste noi nu ne-a dat voie nici măcar sa iesim din casă.Asa că am dat drumu la televizor vizionînd pe TVR international prog. si în acelasi timp mînutele noastre au lucrat din plin si cu mare bucurie.

Am fi vrut multe să facem, de fapt aveam atîtea idei dar...din pacate o anumită problemă ne-a împiedicat să facem aceasta...dar...cum se vor rezolva problemele ne vom pune in aplicare proiectele noastre.Pină atunci cerem ajutorul celui de sus să se rezolve si să depăsim cu bine acest prag...
In incheiere:LA MULTI ANI ROMANI!


2 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru participarea la Colecția de 1 Decembrie. Îmi pare rău că sunteți bolnăviori și vă doresc sănătate și să vă faceți bine repede. Îmi plac mult activitățile ce le-ați desfășurat de Ziua României.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi va multumim...speram sa fuga mai repede boala de la noi, ne luptam de o luna si totusi e inca in noi :(

    RăspundețiȘtergere